როგორ შევქმნა საკომუნიკაციო სტრატეგია

🤝 სპარკი და კომპანია “ჯეპრა” თანამშრომლობის ფარგლებში გთავაზობთ ტრენინგს საკომუნიკაციო სტრატეგიის შექმნაში, რომელსაც გაუძღვება სოსო გალუმაშვილი.
👉 ტრენინგი, განკუთვნილია სტარტაპებისთვის და მცირე და საშუალო ბიზნესის წარმომადგენლებისთვის, რომელთა მიზანიც საზოგადოებასთან ურთიერთობისა და საკომუნიკაციო აქტივობების სისტემის შექმნა და მომხამარებელთან ურთიერთობის კარდინალური გაუმჯობესებაა. ✅
👌 ტრენინგის მონაწილეები გაეცნობიან იმ ტექნიკებს, რომლებიც საკომუნიკაციო სტრატეგიის შექმნაში დაეხმარებათ, ტრენინგს გაუძღვება სოსო გალუმაშვილი, „ჯეპრას“ უფროსი კონსულტანტი
📆 სესიების თარიღი და დრო: 13 და 15 მაისი, 13:30
➡ სესიების რაოდენობა: 2 (შესაძლოა დამატებითი სესიის დანიშვნა)
➡ტრენეინგის 1 სესიის ხანგრძლივობა: 120 წუთი
✅ ტრენინგზე რეგისტრაცია: https://forms.gle/wY2w42oEEhdhPnsw7
⭕ რეგისტრაცია გრძელდება: 11 მაისის 00:00 საათამდე

✅ ტრენინგზე განხილული იქნება შემდეგი თემები:
➡ როგორ დაგეგმოთ საკომუნიკაციო სტრატეგიის შემუშავების პროცესი;
➡ რა ეტაპებისგან შედგება და რა დროს იკავებს სტრატეგიის შექმნა;
➡ ვინ და როგორ ატარებს საკომუნიკაციო აუდიტს;
➡ რა ინსტრუმენტები და მეთოდები უნდა გამოიყენოთ სიტუაციის ანალიზისთვის;
➡ როგორ უნდა ჩამოყალიბდეს საკომუნიკაციო სტრატეგიის ძირითადი მძივი;
➡ საკომუნიკაციო სტრატეგიის რა ნაწილი უკავია მის ტაქტიკურ ერთეულს – სამოქმედო გეგმას;
➡ როგორ უნდა განსაზღვროთ სამომხარებლო სეგმენტი და შეარჩიოთ სწორი გზავნილები;
➡ რაზეა დამოკიდებული ეფექტიანი მესიჯბოქსი;
➡ როდის უნდა მოახდინოთ სტრუქტურული ოპტიმიზაცია;
➡ რა როლი უკავია შიდა კომუნიკაციას ორგანიზაციის საზოგადოებასთან ურთიერთობის საკითხებში;
➡ როგორ და როდის უნდა მართოთ კრიზისები და რატომ არის საჭირო რისკების პასპორტი;
➡ რა კავშირურთიერთობები არსებობს სამოქმედო გეგმასა და შეფასებისა და მონიტორინგის მატრიცას შორის;
➡ როგორ შევქმნათ დეტალური სამოქმედო გეგმა 1 დღეში.

დღე
საათი
წუთი
წამი

შეხვედრის დეტალები

ორგანიზატორი: Spark Business Accelerator
დასაწყისი: May 13, 2020 @ 1:00 pm
კატეგორია: PR
ხანგრძლივობა: 90
სასაათო სარტყელი: Asia/Dubai

Note: Countdown time is shown based on your local timezone.